Consultancy

Wanneer u de ambitie heeft om richting de toekomst relevant te zijn en te blijven moet uw organisatie op rolletjes lopen.

Connect 360 stelt u en uw bedrijf in staat om optimaal te presteren in de gehele customer journey dit doen we door de focus te leggen op wat uw klant écht belangrijk vind. Zowel processen en middelen als de menselijke omgang hiermee worden duurzaam verbeterd en we garanderen u hierin resultaat bereikend te zijn.

  • Eén partner om al uw commerciële bedrijfsprocessen volledig af te stemmen op de waarde die u als organisatie voor uw klanten wilt toevoegen
  • Direct beschikbare interim oplossingen op directie- en management niveau
  • Gefaseerde implementatie van verbeteringen waardoor u zelf in de lead blijft en quick-wins als eerste kunnen worden opgepakt
  • U vind bij ons de expert in klant- en medewerkersbeleving op zowel gedrag als processen
  • Geen verbetering zonder borging
  • Vanwege het scala aan disciplines (Connect 360 & Partners) kunnen wij tijdens onze samenwerking op alle vlakken op schalen en ondersteunen om uw resultaten te behalen

Onderzoek

Om een goed plan van aanpak te maken voor het behalen van het resultaat is een gedegen onderzoek nodig. Dit onderzoek bestaat uit verschillende onderdelen

  • Scannen huidige structuur en processen
  • Interviews medewerkers, management en andere stakeholders
  • Klantsurvey analyseren op performance
  • Analyseren van alle beschikbare data
  • Value Stream Mapping samen met de betrokkenen
  • Identificeren en beschrijven van verbeterpunten
  • 0-meting (baseline performance)
  • Rapportage en plan van aanpak

Aanpak

Na het onderzoek als we precies weten wat er moet gebeuren kunnen we aan de slag. Waar moet u dan aan denken ?

  • Interim oplossingen
  • Inrichten project- en/of stuurgroep
  • Kick-Off geven voor de gehele organisatie
  • Meetsysteemanalyse
  • Werkstromen structureren en optimaliseren
  • Processen structureren en optimaliseren
  • (Her)inrichten Customer Journey
  • Opleiden en trainen op attitude en vaardigheden
  • CRM optimalisatie
  • Implementatieplan opstellen en uitvoeren
  • Inrichten coach en managementcyclus
  • 1-meting